נקיטת עמדה מגדרית בעולם הפרסום היא כוח ולא מטרד.

יצירה מתוך תבניות סטריאוטיפיות מזיקות לנשים ולגברים, ומקדמת אי שוויון מגדרי בכלל ופגיעה בנשים בפרט. לעומת זאת, פרסום חכם מצליח להעביר מסר חברתי אמיץ וחדשני, תוך שיוך המוצר לאג'נדה שבועטת בסקסיזם וסטריאוטיפים ישנים.

המרכז מציע:

  • הטמעת נקודת מבט מגדרית בכל שלב בתהליך יצירת תוכן פרסומי בפלטפורמות השונות ובתהליכי העבודה בארגונים עצמם.
  • חוות דעת מגדרית מקצועית לתוכן פרסומי רלוונטי.

כיום חברות פרסום מבינות שבידיהן הכוח להוביל שינוי חברתי ותודעתי ולתרום לקהל לקוחותיהם מיתוג מוצר בעל ערך מוסף משמעותי.